SAVRŠEN SAPUN ZA NJEGU LICA


Ponekad pokušavajući da odaberem proizvode koji će odgovarati mom tipu kože imam osjećaj da nam je tržište toliko pretrpano sa svim i svačim da od šume ne vidimo drvo. Da se razumijemo volim eksperimentisati i mijenjati proizvode ali mnoge odbacim već nakon prvog korištenja jer naprosto imam kožu koja ne ponosi hemiju. Moj tip kože bi najpribližnije mogla opisati kao normalna do osjetljiva sa masnom T-zonom  (to bi se vjerovatno moglo svrstati i u kombinovana:)) i izrazitom sklonošću ka pojavi dosadnih bubuljica prije ciklusa. Sapun kozje mlijeko - žalfija sam probala po nagovoru prijateljice i moram vam priznati da sam na početku negodovala jer sam ranije probala obični sapun sa kozjim mlijekom i nisam bila zadovoljna jer mi je isušivao kožu. Uprkos činjenici da je namijenjen masnoj koži sklonoj bubuljicama nimalo ne isušuje, jako osvježi, a žalfija ima antibakterijsko i antivirusno djelovanje pa sam uvjerena da mi lice doslovno dezinfikuje svaki dan. Pored ovog sapuna odgovaralo mi je par tonika za lice iz linija prirodne kozmetike ali iskreno sapun je pobijedio i sa činjenicama da jako dugo traje i da je vrlo povoljan. 

KOZJE MLIJEKO

Od davnina se kozje mlijeko smatra nečim što je jako zdravo i našlo je široku primjenu kako u ishrani tako i u proizvodima za njegu lica, tijela, kose...To uopšte nije iznenađujuće pogotovo ako obratimo pažnju na to da ono sadrži mnoštvo vitamina među kojima posebno moram  spomenuti vitamin E, A, B6, B12. Oni prirodno omekšavaju kožu, čine je elastičnom, umiruju je i daju joj neophodnu vlažnost. Pored toga sadrži omega 3 i omega 6 masne kiseline koje kožu hrane i usporavaju njeno starenje.

ŽALFIJA

O značaju žalfije govori i činjenica da stari rimski rukopisi kažu da je cilj žalfije da čovjeka učini besmrtnim. Etarsko ulje žalfije ima antiseptičko dejstvo. Efikasno je kod pretjeranog znojenja, potom u borbi protiv bakterija. Na kožu sklonu iritacijama, upalama i alergijama djeluje protivupalno i antibakterijski.

Sapun kozje mlijeko žalfija se takođe preporučuje osobama oboljelim od ekcema, psorijaze kao i onima koji imaju ispucalu kožu. Namijenjen je za svakodnevnu upotrebu i vjerujte mi da traje toliko dugo da ćete jedva čekati da potrošite da kupite novi. 








Коментари

Популарни постови