Zdrava varijanta tufahija

Eh te tufahije



Tufahije su na našim prostorima dio tradicionalne kuhinje. Ovaj neodoljivi desert je porijeklom iz Perzije, a na naše prostore su ga donijele vjerovatno Osmanlije. Mene ovaj recept podsjeća na djetinjsto, na baku, na kuhinju. Volim da modifikujem stare recepte, volim da tradicionalna jela učinim trunku zdravijim i tim im produžim život. U originalnom receptu se obicno koriste jabuke , orasi, bijeli šećer, ponekada i šlag. Hiljadu je načina da izmjenimo recept za tufahije, a ja se nadam da sam vas bar podsjetila na njih i da ću vas podstaći da i sami eksperimentišete.

Sastojci:

- jabuke,
- badem,
- smeđi šećer,
- crna čokolada sa 50% ili više kakao praha.

Priprema:


Ogulite jabuku i izvadite sjemenke. Donji dio začepite komadićem jabuke. Stavite dve kašikice smeđeg šećera i mljevene ili izblendane bademe. Birajte jabuke bar približno iste veličine da vam se ispeku u isto vrijeme. Pecite ih oko 25 minuta na 250 stepeni. Da mi se nebi zalijepile podmazala sam dio tepsije na koji sam ih stavila sa malo kokosovog ulja. Umjesto smeđeg šećera možete koristiti javorov sirup, steviju ili pak grožđice.


Kada su jabuke već pečene preko njih pospite crnu čokoladu sa 50% ili više kakao praha. Čokoladu predhodno otopite sa malo kokosovog ulja. Umjesto čokolade možete koristiti med, posuti cimetom, ekstraktom vanilije. Ovo je light varijanta tradicionalnog recepta moje bake i nadam se da ćete ga voljeti koliko ga i ja volim.

Коментари

Популарни постови